Zaczyna się okres urlopowy i w związku z tym chciałabym przypomnieć o możliwości złożenia reklamacji do biura podróży w sytuacji niezadowolenia z usługi turystycznej.

Czego może dotyczyć reklamacja?

Reklamacja może dotyczyć wszystkich kwestii zapisanych w umowie, która została przez Państwa zawarta z biurem podróży, a które nie zostały zrealizowane z przyczyn zależnych od organizatora lub ich jakość nie była zgodna z Państwa oczekiwaniami (m.in. wielkość pokoju, brak codziennej zmiany pościeli, niedziałająca klimatyzacja czy niesmaczne posiłki, brak łazienki w pokoju).

Istotne jest także zgłoszenie swoich zastrzeżeń do organizatora w czasie podróży, na miejscu.

Wskazówki do złożenia skutecznej reklamacji

Aby złożyć skuteczną reklamację do biura podróży należy m.in.:

  1. zebrać niezbędne dokumenty: potwierdzenie rezerwacji, dokumenty podróży, ewentualne notatki dotyczące incydentów, zdjęcia czy inne dowody potwierdzające reklamowaną sytuację.
  2. opisać szczegółowo problem, którego dotyczy reklamacja, w tym podać wszystkie istotne informacje, takie jak datę i miejsce incydentu, godzinę, nazwę hotelu czy lotu, oraz jak najwięcej szczegółów na temat reklamowanej usługi.
  3. podać swoje dane kontaktowe, takie jak imię, nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail.
  4. wskazać konkretne oczekiwania wobec biura podróży (zwrot kosztów, zapłata zadośćuczynienia).

Kontakt z kancelarią

Kancelaria świadczy pomoc prawną w sprawach dotyczących złożenia reklamacji do biura podróży.

Zapraszam serdecznie do kontaktu!

Telefon: 791209828, adres e-mail:mss@szczecin-kancelaria.com

#kancelariaszczecin #poradyonline #pomocprawna #reklamacjabiuropodróży

 

Kancelaria Radcy Prawnego

Monika Szyca-Szajnocha

ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 26A/8, 71-410 Szczecin

NIP: 8513266440

Formularz kontaktowy

    Dbamy o Twoją prywatność. Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest .... Podane dane będą przetwarzane w celu kontaktu zwrotnego.